29 de maig de 2019
Aquesta setmana les persones que vulguin fer qualsevol gestió amb les diferents àrees de l'Ajuntament seran atesos a les noves instal·lacions de l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Recordem que el passat mes d'octubre s'informava de la posada en marxa del registre electrònic de l'Ajuntament i des de finals de gener s'han executat les obres d'aquest nou espai a peu de carrer i ubicat a la planta baixa del mateix consistori. Com ja s'ha anat avançant durant tots aquests mesos, l'Oficina d'Atenció Ciutadana és el servei municipal adreçat a l'atenció a la persona que vol fer qualsevol tipus de tràmit amb l'Ajuntament. Es tracta doncs de la cara visible que recull les sol·licituds, instàncies i qualsevol altres relació que es pugui establir amb l'ens municipal i és l'encarregada de després derivar-ne la seva gestió a les àrees i regidories responsables. Aquestes noves instal·lacions disposen de tres taules per una atenció personalitzada a la persona i el fet de comptar amb un espai propi perment disposar d'una autonomia pròpia al servei i evitar la congestió de les dependències municipals.