Palafolls

Ajuntament de Palafolls
Ajuntament de Palafolls
previsio
 
 
14/07/2025 | 01:02 h
previsio
 
 
14/07/2025 | 01:02 h

Poesia, teatre, música i fotografia es donen cita aquesta setmana a Palafolls

18 de març de 2019


El Teatre de Palafolls torna a obrir les seves portes i serà l'escenari de la proposta musical de Dinatak i de l'obra de teatre B de Boesia del Grup de Teatre El Mirall


Aquesta setmana l'agenda cultural del nostre municipi comença el dijous 21 de març, Dia mundial de la Poesia. En aquesta ocasió l'organitzador és l'Institut Font del Ferro que commemora la diada d'aquest art amb un recital de poesia obert a tothom a càrrec de Blancallum Nadal que presentarà Aquest amor no és u. Els interessats han de reservar la seva plaça al 937652223. 

Al dia següent el Teatre torna a ser l'epicentre de la Cultura a la nostra localitat. El divendres 22 de març a les 20.30 h la música farà acte de presència de la mà del grup Dinatak. Aquesta banda multicultural proposarà fer un viatge pel Mar Mediterrani des de la seva influència musical. 

El diumenge serà el torn del teatre a les 19 h i el Teatre tornarà a ser l'equipament que aixoplugarà la proposta. L'obra B de Boesia és l’homenatge de Pep Alum a la vocació dels actors i actrius de teatre amateur i ha significat el retorn als escenaris dels veterans membres del grup ‘Xiroia’, que recreen poesies de Brecht, Brossa, Bolaño, Benedetti i d’altres amb la intensa mirada de tota una vida. El preu de l'entrada al teatre en ambdós casos és de 5 euros. 

I tot seguit a les 20.30 h el mateix diumenge tindrà lloc la inauguració de l'exposició Mocadors al Vent de Jordi Masbernat i Jordi Salip. 

"Aquesta exposició és el resultat d’una amistat molt especial", amb aquestes paraules la descriuen els seus autors. Segons relata la descripció de la proposta la seva raó de ser té l'origen "durant les sessions de quimioteràpia a l’Hospital Comarcal de Blanes, arran del nostre diagnòstic de càncer de mama. Vam arribar-hi amb molta por i ignorant tot el que ens podria passar: em marejaré? Tindré vòmits? Em trobaré bé? Quan em caurà el cabell? Em veuré lletja? Podré tirar endavant la família? I moltes altres preguntes inquietants. L’atzar va fer que coincidíssim totes quatre en aquesta aventura...". Unes paraules que encapçalen unes fotografies que cerquen l'empatia, l'admiració i la conscienció ciutadana. 

 



Número de visites
1285
Ajuntament de Palafolls
Amb la col·laboració de
Diputació de Barcelona
Plaça Major, 11
08389 - Palafolls
Tel 93 762 00 43