13 de maig de 2019
La jornada tindrà lloc a les 17 h a la Sala de Plens de l'Ajuntament
El passat mes d'octubre s'informava de la posada en marxa del registre electrònic de l'Ajuntament i des de llavors han avançat les obres de l'espai que haurà d'acollir en un futur immediat les que seran les instal·lacions de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà del consistori, així com s'han anat establint els criteris i normatives de cada tràmit que es pot o que s'ha de sol·licitar a les diferents àrees que conformen actualment l'Ajuntament. Recordem que el registre electrònic funciona durant les 24 hores del dia, tots els dies de l'any i que es regeix per la data i l'hora oficials de la seu electrònica. Això implica que es poden presentar instàncies en qualsevol moment des de qualsevol terminal amb accés a internet, amb la validació necessària. Precisament per totes les possibilitats que suposa l'administració electrònica de cara a la gent del municipi, des dels serveis implicats s'ha organitzat una jornada per donar a conèixer com es poden fer els tràmits, què cal, les dreceres, què siginifica el número de registre, etc. Amb aquesta sessió formativa oberta a tothom, l’Ajuntament de Palafolls continua el seu procés per esdevenir una administració plenament electrònica, amb la que es vol simplificar, eliminar requisits, documents, tràmits i actuacions... Per tant una administració més eficient i efectiva en el servei al ciutadà. Recordem que l'administració electrònica es troba regulada en les lleis Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, entre d'altres.