Palafolls

Ajuntament de Palafolls
Ajuntament de Palafolls
previsio
 
 
21/11/2019 | 21:43 h
Notícies
previsio
 
 
21/11/2019 | 21:43 h

L’Ajuntament de Palafolls posa en marxa el registre electrònic

17 d'octubre de 2018


Totes les instàncies hauran de ser electròniques, també les que es presentin presencialment a l'Ajuntament



A partir d’avui dimecres l’Ajuntament de Palafolls entra de ple en l’administració digital  i incorpora el registre electrònic, tant per registrar les comunicacions d’entrada com de sortida.

El registre electrònic  funciona  durant les 24 hores del dia, tots els dies de l'any i es regeix per la data i hora oficials de la Seu electrònica. Això implica que es poden presentar instàncies en qualsevol moment des de qualsevol terminal amb accés a internet, amb la validació necessària, a través de l’enllaç que trobareu a la dreta.

 

També implica un canvi en la manera de fer les instàncies presencials. Qui vulgui presentar una instància, requeriment o fer una sol·licitud directament a l’Ajuntament rebrà el suport del personal per tal de poder digitalitzar la seva petició.

 

Per atendre aquesta nova administració electrònica l’Ajuntament de Palafolls ha duplicat el personal a la seva Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), per tal d’acompanyar als ciutadans a l’hora de fer els tràmits i poder agilitar la digitalització de sol·licituds, documentació, escrits o comunicacions al registre electrònic del consistori.

 

Aquest nou procés permetrà agilitzar la tramitació interna de les sol·licituds dels ciutadans, ja que la petició arriba immediatament al personal encarregat de tramitar la demanda. A més, el ciutadà marxarà del consistori amb un rebut indicant quina és la unitat tramitadora que s’encarrega de la seva petició.

 

A partir d’avui ja no caldrà portar fotocòpies, ni compulses a l’Ajuntament ni el consistori es quedarà cap original del ciutadà. Tot es digitalitzarà amb format de còpia autèntica. És més, hi ha documentació que quedarà associada als ciutadà i que ja no caldrà tornar a presentar en futurs tràmits amb l’administració local.

 

Aquest registre electrònic requereix l’escaneig de cada document a presentar, cosa que  alenteix, almenys de moment, el procés de presentació presencial de documentació a l’Ajuntament, pel que el consistori demana paciència en les primeres setmanes del nou servei.

 

Amb aquesta introducció del registre electrònic, l’Ajuntament de Palafolls continua el seu procés per esdevenir una administració plenament electrònica, amb la que es vol simplificar, eliminar requisits , documents, tràmits i actuacions... Per tant una administració més eficient i efectiva en el servei al ciutadà.



Número de visites
812
Ajuntament de Palafolls
Amb la col·laboració de
Diputació de Barcelona
Plaça Major 11
08389 Palafolls
Tel 937620043