Viu la revetlla de Sant Joan a Palafolls amb sopar popular i música en directe

La Plaça de Poppi serà de nou l’epicentre de la revetlla de Sant Joan a Palafolls.

Ja està tot a punt per celebrar una nova revetlla de Sant Joan a Palafolls. L'acte està organitzat per la Colla Castellera de l'Alt Maresme i la Selva Marítima, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palafolls.

L'acte s'iniciarà amb l'arribarà de la Flama del Canigó a la Plaça de Poppi a les 19.00 h i serà l’encarregada de donar inici a una de les celebracions més arrelades del calendari festiu català. Com cada any, aquesta servirà per encendre les fogueres de Sant Joan i marcar l’inici de la revetlla.

La programació continuarà a les 20.30 h amb un sopar popular a la fresca. Els tiquets, amb un preu de 15 euros, es poden adquirir al Cafè de Palafolls fins al 20 de juny.

La música prendrà el protagonisme a partir de les 23 h amb l’actuació de La Traca Band, un grup de versions que amenitzarà la nit. Més tard, cap a la una de la matinada, el relleu el prendrà el DJ Ashen, que tancarà la celebració amb una sessió musical fins ben entrada la matinada.

A més, el recinte disposarà d’un espai habilitat específicament per al llançament de petards, amb l’objectiu de garantir una celebració segura i permetre que els assistents gaudeixin de la revetlla mantenint una de les tradicions més característiques de la nit de Sant Joan.

Amb aquesta proposta, les entitats organitzadores esperen tornar a reunir als palafollencs i pallafollenques en la vetllada que donarà la benvinguda a l’estiu.